Często zadawane pytania.
- 1. Dlaczego nie widzę cen ?
- 2. Czy ceny uwzgledniają rabaty?
- 3. Jak mogę uzyskać rabaty?
- 4. Czy mogę zmienić hasło i login?
- 5. Czy system zapamiętuje moje zamówienia ?
- 6. Czy mogę zrezygnować z zamówienia ?
- 7. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
- 8. Czy mogę dodać swoje uwagi do zamówienia ?
- 9. Gdzie mogę zobaczyć jakie produkty są w moim koszyku ?
- 10. Czy mogę wybrać towary określonego producenta ?
- 11. Czy mogę sam odebrać zakupiony u was towar ?
- 12. Kupuje u was od lat i jest OK. Po co sie rejestrować i logować ?
- 13. Chciałbym zostać waszym klientem nie mam jeszcze firmy ?
- 14. Zarejestrowałem się i nadal nie widzę cen ?
- 15. Czy mogę zobaczyć powiekszone zdjęcie produktu ?
- 16. Czy mogę zarezerwować sobie na kilka dni wybrane drzwi ?
- 17. Chcę zobaczyć swoje zamówienie z ostatniego tygodnia ?
- 18. Zapomniałem hasła . Co robić ?
- 19. Kupuję klamkę do drzwi zewnętrznych jak mam ją dobrać ?
- 20. Czy mogę odebrać towar w sobotę ?
- 21. Chcę kupić drzwi z kategorii Outlet . Czy one aby nie są uszkodzone ?
- 22. Czy mogę kupić 4 sztuki drzwi gdy dostępnych jest 2 ?
Ceny są widoczne dopiero po zalogowaniu . Serwis jest skierowany do odbiorców hurtowych .
Jeśli jesteś klientem indywidualnym - Zapraszamy do złożenia zapytania , a wskażemy miejsca w Państwa najbliższej okolicy , gdzie można kupić nasze produkty.
2. Czy ceny uwzgledniają rabaty ?
Nie po zalogowaniu ceny nie uwzględniają Państwa rabatów . (w przypadku , wątpliwości prosimy o kontakt 063 288 24 43)
Wszystkie ceny w serwisie są cenami detalicznymi .
Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą możesz zapytać o możliwość uzyskania rabatów, poprzez formularz rejestracyjny, e-mailem biuro@ochockibis.pl lub telefonicznie 063 288 24 43
4. Czy mogę zmienić hasło i login ?
Zmiana hasła jest możliwa - zakładka panelu klienta - Moje dane .Natomiast do logowania można używać konta e-mail, które możemy dowolnie zmieniać
5. Czy system zapamiętuje moje zamównienia ?
TAK - złożone zamównienia są przechowywane przez system i zawsze można je edytować.
6. Czy mogę zrezygnować z zamówienia ?
W przypadku gdy towar całością pochodzi z naszego magazynu i rezygnacji dokonamy odpowiednio szybko - nie będzie większego problemu .
Mamy jednak gorąca prośbę , aby robić przemyślane zakupy .
7. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Większość towarów w naszej hurtowni dostępnych jest od ręki .
O ile jest inaczej dostępność 7 dni , lub 14 dni - jest wyświetlana przy danym produkcie .
8. Czy mogę dodać swoje uwagi do zamówienia ?
TAK - do każdego zamówienia można dodać swoje uwagi na końcu realizacji zamówienia .
Np Kupuję drzwi Magnolia 1 ( zamek standard na klucz ) i potrzebuje zamek na wkładkę .
Nie ma opcji do wyboru w panelu zamówień . Jednak można w uwagach zaznaczyć , że chcemy inny zamek i z takim otrzymamy drzwi .
9. Gdzie mogę zobaczyć jakie produkty są w moim koszyku?
Zawartość koszyka dostępna jest poprzez kliknięcie tekstu obok ikonki koszyka (góra po prawo ) .
10. Czy mogę wybrać towary określonego producenta ?
TAK - Producenci - Wybierz z listy .....
11. Czy mogę sam odebrać zakupiony u was towar ?
TAK - Towar zamówiony w naszej hurtowni można odebrać własnym transportem .
Prosimy o informację o w/w , aby towar czekał a nie odwrotnie .
12. Kupuję u was od lat jest OK . Po co się rejestrować i logować ?
Naprawdę warto ! Dla wszystkich Klientów zalogowanych pojawiają sie dodatkowe działy , które nie są widoczne wcześniej ...
Ponadto - stały podgląd naszego magazyny , szybkość i łatwość zakupów - bezcenne :) , bezpieczny przepływ informacji .
13. Chciałbym zostać waszym klientem nie mam jeszcze firmy ?
Zapraszamy do współpracy , firmy oraz osoby , które noszą się z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej w naszej branży .
14. Zarejestrowałem się i nadal nie widzę cen ?
Sama rejestracja to nie wszystko . Po rejestracji następuje weryfikacja firmy , uzgodnienie warunków itd . Kolejny krok to jest dostęp do serwisu i możliwość zamawiania .
15. Czy mogę zobaczyć powiekszone zdjęcie produktu ?
TAK zdjęcie w dużym formacie jest dostępne po kliknięciu .
Więcej zdjęć znajduje się w galerii.
16. Czy mogę zarezerwować sobie na kilka dni wybrane drzwi ?
System nie daje możliwości rezerwacji towarów .
Jednakże zawsze można spróbować ominąc system :)
17. Chcę zobaczyć swoje zamówienie z ostatniego tygodnia ?
Zawartość zamówienia otwiera się po kliknięciu w nr zamówienia .
18. Zapomniałem hasła . Co robić ?
W panelu logowania - Kliknij nie pamiętam hasła . - System wygeneruje nowe .
19. Kupuję klamkę do drzwi zewnętrznych - jak mam ją dobrać ?
Jeśli nie jesteście Państwo pewni kierunku zamawianej klamki .
Proszę o określenie kierunków otwierania drzwi z określeniem czy do wewnątrz , czy na zewnątrz .
Nasz pracownik dobierze właściwą klamkę .
20. Czy mogę odebrać zamówiony towar w sobotę ?
Pracujemy od poniedziałku do piątku jednak istnieje możliwość odbioru towaru w sobotę po uprzednim uzgodnieniu .
21. Chcę kupić drzwi z kategorii Outlet . Czy one aby nie są uszkodzone ?
Drzwi w kategorii Outlet - to pełnowartościowe i nieuszkodzone drzwi . Śmiało możecie Państwo oferować je swoim klientom , jako drzwi na szybko . Prosimy upewnić się przed zakupem , czy drzwi są nadal dostępne - prowadzimy sprzedaż kilkoma kanałami dystrybucji , dlatego w bardzo wyjatkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do odwołania sprzedaży .
22. Czy mogę kupić 4 sztuki drzwi gdy dostępnych jest 2 ?
TAK . Można kupić ilości większe niż dostępne w prawie wszystkich kategoriach . Co najwyżej wydłuży się okres oczekiwania .
Wyjątkiem są drzwi z dostępnością -do wyczerpania zapasów oraz drzwi w zakładce OUTLET .