FAQ :: ochockibis.pl

Ochockibis - hurtownia drzwi

 

Często zadawane pytania.

  1. 1.  Dlaczego nie widzę cen ?
  2. 2.  Czy ceny uwzgledniają rabaty?
  3. 3.  Jak mogę uzyskać rabaty?
  4. 4.  Czy mogę zmienić hasło i login?
  5. 5.  Czy system zapamiętuje moje zamówienia ?
  6. 6.  Czy mogę zrezygnować z zamówienia ?
  7. 7.  Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
  8. 8.  Czy mogę dodać swoje uwagi do zamówienia ?
  9. 9.  Gdzie mogę zobaczyć jakie produkty są w moim koszyku ?
  10. 10. Czy mogę wybrać towary określonego producenta ?
  11. 11. Czy mogę sam odebrać zakupiony u was towar  ?
  12. 12. Kupuje u was od lat i jest OK. Po co sie rejestrować i logować  ?
  13. 13. Chciałbym zostać waszym klientem nie mam jeszcze firmy ?
  14. 14. Zarejestrowałem się i nadal nie widzę cen  ?
  15. 15. Czy mogę zobaczyć powiekszone zdjęcie produktu ?
  16. 16. Czy mogę zarezerwować sobie na kilka dni wybrane drzwi ?
  17. 17. Chcę zobaczyć swoje zamówienie z ostatniego tygodnia ?
  18. 18. Zapomniałem hasła . Co robić ?
  19. 19. Kupuję klamkę do drzwi zewnętrznych jak mam ją dobrać ?
  20. 20. Czy mogę odebrać towar w sobotę ?
  21. 21. Chcę kupić drzwi z kategorii Outlet . Czy one aby nie są uszkodzone ?
  22. 22. Czy mogę kupić 4 sztuki drzwi gdy dostępnych jest 2  ?

 

 

1. Dlaczego nie widzę cen ?

 


Ceny są  widoczne dopiero po zalogowaniu . Serwis jest skierowany do odbiorców hurtowych .

Jeśli jesteś klientem indywidualnym  - Zapraszamy do złożenia zapytania , a wskażemy miejsca w Państwa najbliższej  okolicy  , gdzie można kupić nasze produkty.

 

 

2. Czy ceny uwzgledniają rabaty ?


Nie po zalogowaniu ceny nie uwzględniają Państwa rabatów . (w przypadku , wątpliwości prosimy o kontakt 063 288 24 43)

 Wszystkie ceny w serwisie są cenami detalicznymi .

 

3. Jak  mogę uzyskać rabaty ? 


Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą możesz  zapytać o możliwość uzyskania rabatów, poprzez formularz rejestracyjny, e-mailem biuro@ochockibis.pl lub telefonicznie 063 288 24 43 

 

4. Czy mogę zmienić hasło i login ?


Zmiana hasła jest możliwa - zakładka panelu klienta - Moje dane .Natomiast do logowania można używać konta e-mail, które możemy dowolnie zmieniać

 

 

5. Czy  system zapamiętuje moje zamównienia ?


TAK  - złożone zamównienia są przechowywane przez system i zawsze można je edytować.

 

 

6. Czy mogę zrezygnować z zamówienia ?


W przypadku gdy towar całością pochodzi z naszego magazynu i rezygnacji dokonamy odpowiednio szybko -  nie będzie większego problemu .

Mamy jednak gorąca prośbę , aby robić przemyślane zakupy . 

 

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?


Większość towarów w naszej hurtowni dostępnych jest od ręki  .

O ile jest inaczej dostępność   7 dni , lub 14 dni  - jest wyświetlana przy danym produkcie .

 

 

8. Czy mogę dodać swoje uwagi  do zamówienia ?


TAK - do każdego zamówienia można dodać swoje uwagi  na końcu realizacji zamówienia .

Np  Kupuję drzwi Magnolia 1 ( zamek standard na klucz ) i potrzebuje zamek na wkładkę .

Nie ma opcji do wyboru w panelu zamówień . Jednak można w uwagach zaznaczyć , że chcemy inny zamek i z takim otrzymamy drzwi .  

 

9. Gdzie mogę zobaczyć jakie produkty są w moim koszyku?


Zawartość koszyka dostępna jest poprzez kliknięcie tekstu obok  ikonki koszyka (góra po prawo ) . 

 

10. Czy mogę wybrać towary określonego producenta ?


TAK - Producenci - Wybierz z listy .....   

 

11. Czy mogę sam odebrać zakupiony u was towar ?


TAK  - Towar zamówiony w naszej hurtowni  można odebrać własnym transportem .

Prosimy o informację o w/w , aby towar czekał a nie odwrotnie .

 

12. Kupuję u was od lat jest OK .  Po co się rejestrować i  logować ?


Naprawdę warto ! Dla wszystkich Klientów zalogowanych  pojawiają sie dodatkowe działy , które nie są widoczne wcześniej ...

Ponadto - stały podgląd naszego magazyny , szybkość i łatwość  zakupów  - bezcenne :) , bezpieczny przepływ informacji .

 

13. Chciałbym zostać waszym klientem nie mam jeszcze firmy ?


Zapraszamy do współpracy , firmy  oraz osoby , które noszą się z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej  w naszej branży .

 

14. Zarejestrowałem się i nadal nie widzę cen ?


Sama rejestracja to  nie wszystko . Po rejestracji następuje weryfikacja firmy , uzgodnienie warunków itd . Kolejny krok to jest dostęp do serwisu i możliwość  zamawiania . 

 

15. Czy mogę zobaczyć powiekszone zdjęcie produktu ?


TAK zdjęcie w dużym formacie jest dostępne po kliknięciu .

Więcej zdjęć znajduje się w galerii. 

 

16. Czy mogę zarezerwować sobie na kilka dni wybrane drzwi ?


 System nie daje możliwości rezerwacji towarów .

Jednakże zawsze można spróbować ominąc system :) 

 

17. Chcę zobaczyć swoje zamówienie z ostatniego tygodnia ?


Zawartość zamówienia otwiera się po kliknięciu w nr zamówienia . 

 

18. Zapomniałem hasła . Co robić  ?


W panelu logowania  - Kliknij nie pamiętam hasła . - System wygeneruje nowe . 

 

19. Kupuję klamkę do drzwi zewnętrznych - jak mam ją dobrać ?


Jeśli nie jesteście Państwo pewni kierunku zamawianej klamki .

Proszę o określenie kierunków otwierania drzwi z określeniem czy do wewnątrz , czy na zewnątrz . 

Nasz pracownik dobierze właściwą klamkę .

 

20. Czy mogę odebrać zamówiony towar w sobotę ?


Pracujemy od poniedziałku do  piątku jednak istnieje możliwość odbioru towaru w sobotę po uprzednim  uzgodnieniu .

 

21.  Chcę kupić drzwi z kategorii Outlet . Czy one aby nie są uszkodzone ?


Drzwi w kategorii Outlet - to pełnowartościowe i nieuszkodzone  drzwi  . Śmiało możecie Państwo oferować je swoim klientom , jako drzwi na szybko . Prosimy upewnić się przed zakupem , czy drzwi są nadal dostępne - prowadzimy sprzedaż kilkoma kanałami dystrybucji , dlatego w bardzo wyjatkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do odwołania sprzedaży .


22. Czy mogę kupić 4 sztuki drzwi gdy dostępnych jest 2  ?


TAK . Można kupić ilości większe niż dostępne w prawie  wszystkich kategoriach . Co najwyżej wydłuży się okres oczekiwania .

Wyjątkiem są drzwi z dostępnością -do wyczerpania zapasów oraz drzwi w zakładce OUTLET .